петък, 19 февруари 2010 г.

Музикален въпрос с (не)повишена трудност

Един от страничните ефекти на стоенето без работа е твърде многото свободно време. Човек би си помислил, че това е най-добрият момент да започна да бълвам поне по три поста на ден, но не би. По-скоро е по един на три месеца, но и това е нещо.

Та както си стоя и тихичко псувам липсата на обяви за работа, тези дни из главата ми взе, че се завъртя една идея. И то не просто се завъртя, ами дори взе, че се застоя. Както знам от опит, най-добрият начин да накарам някоя идея да спре да ме преследва, е да взема да я напиша, пък тя току-виж мирясала.

Звярът, който ме преследва, е музикален. И тематичен, естествено. Този път вместо хронологично, реших да подредя песничките по азбучен ред. За разнообразие:)

Началото е класическо. Мисля да не коментирам нито песента, нито групата. Само ще кажа набързичко, че са просто уникални. А на живо са....

Faith No More - Easy



Следват едни момчета, които открих преди около година. Чух ги с тяхната версия на това парче и останах искрено възхитена. И все още съм. Адски много енергия и настроение.

Fall Out Boy - Beat It



Дори не си спомням колко пъти съм я грачила тази песен (защото, повярвайте ми, пеенето ми може да се определи само по този начин). Тинеджърски години... Какво да ги правиш...:)

Gun - Word Up



Като съм подпочнала с оръжията, мисля да добавя и малко рози, за да допълня картинката:

Guns N Roses - Live And Let Die



Без абсолютно никакво съмнение, No Doubt са готина група, а Gwen Stefani е луда мацка. При това в много добрия смисъл на думата.

No Doubt - It's My Life



Докато бях още ученичка, си купих един негов The Best. Светът все още беше аналогов и албумът беше на касетка. Оригинална. Мисля, че в един момент лентата взе да провлачва яко от многото въртене.

Joe Cocker - Summer In The City



Така и не можах да разбера защо хората решават да си причинят неща като растите. Но на Lenny му ходеха. Но пък изглежда много добре и без тях. А аз продължавам да се чудя...

Lenny Kravitz - American Woman



Хм... Честно казано, никога не съм се отличаввала като запален фен на Limp Bizkit. Но трябва да призная, че тук са се справили сравнително добре:

Limp Bizkit - Behind Blue Eyes



Някои хора пият уискито с лед. Metallica не си играят на дребно и го пият от буркан.

Metallica - Whiskey In The Jar



За финала остана нещо много любимо. Бай дъ уей, все още ми е трудно да преживея факта, че не можах да им отида на концерта миналата година. Затова стискам палци да дойдат пак.

Mr. Big - Wild World



Остана само да си задам въпросчето: Кое е общото между тези 10 песни?

3 коментара:

  1. Дали не е ,че и десете ти харесват?

    ОтговорИзтриване
  2. Дали не е ,че и десете са кавъри?

    ОтговорИзтриване
  3. Много бързо имаме участник, познал верния отговор:)
    Тези дни ще пусна и пост с оригиналите за сравнение:))

    ОтговорИзтриване