вторник, 13 януари 2009 г.

Карлово

Можех да го кръстя и Сопотски хроники 3, ама малко започна да замязва на сапунка, та затуй се отказах. Пък и колкото и да е близо Карлово до Сопот, все пак са си напълно отделни градове. И заслужават да им се обърне подобаващо внимание.

Признавам си, че тази част на България ми е леко непозната. Тоест, познавам я, но не бях ходила натам. Карлово ми се стори един доста симпатичен град. И това впечатление е зимно време. Иска ми се да го видя и през пролетта, когато всичко се раззелени. Но дотогава ще си остана със зимните впечатления, които никак не са лоши.

Паркирахме почти на центъра и се започна едно разхождане...







А Левски е навсякъде, включително и като табела на хотел.



Попаднахме на магазина на народа.



На дърво без корен



И на противопожарен кран, който за момент ни накара да си мислим, че сме в някой холивудски филм. Но само за момент.



Поехме по една улица, която се казваше "Водопад". Имахме леко съмнения, че в нейния край ще намерим и истински водопад. Количеството на хора, които се движеха в тази посока, засили още повече убеждението ни. Попътно минахме покрай един парк.







Преди да стигнем до същинския водопад, минахме и покрай това нещо.



Беше леееко студено, но се опитвахме да не обръщаме толкова голямо внимание на температурите. Нямаше как, обаче, да не забележа леда.



Водопадът. Не е особено внушителен, но все пак си е водопад.



И от по-близко:



Отново лед



И за финал нещо, което много ми хареса



Разходката из Сопот можете да видите тук и тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар