вторник, 3 юни 2008 г.

Теория на конспирацията

Абе, мани ги! Нагласена история, ти казвам! Всички са маскари и само се чудят как да измъкнат повече пари от хората! Ей, много глупав народ сме след като позволяваме така да ни манипулират!

Познато, а?

След дългоочакваният финал на Music Idol настана време за емоции. Положителни и не чак толкова. Чета из нета какви са реакциите и да ви кажа чстно, много се смея.

Какви са фактите?

Пет месеца Music Idol. Дванадесет (+/- един) участника. Едно жури. Четирима финалисти. Един победител.

Още факти.

Висок рейтинг. Много коментари. От "Осанна" до "Разпни го". Е, малко попреувеличавам, но това е заради повествованието. И все пак го гледат. Всички. Или поне по-голяма част от народонаселението на малката ни китна държавица.

Забелязахте ли как през последните няколко месеца България започна да изобилства от експерти на тема музика? Да, и аз седях пред телевизора и се ядосвах как на любимеца ми му дават все неподходящи песни. И се обяснявах как тези, които исках да отпаднат, пеят фалшиво или откровено викат. А обикновено твърдя, че музикалният ми усет клони към отрицателни стойности. Обичам музиката, но съм абсолютен музикален инвалид. Страшно нещо е телевизията.

Шоуто беше добро. И това няма нищо общо с факта дали се харесва или не. Гледаше се. Няма как да не призная, че имаше и няколко доста големи изцепки. Връщането на Пламена. Иван от Айтос, който беше нещо различно, но пък много си повярва. Имаше и някои решения на журито по време на предварителните кастинги, които не можах съвсем да разбера, но пък всеки има право на мнение.

Обаче... Сега като чета реакциите от финала ми е изключително забавно. И то не заради друго, а защото всички, които не видях фаворита си да печели, сега твърдят, че цялото предаване е нагласено и че всичко е лъжа и измама. Ок. Че има намеса, има. Но всичко да се обяснява с теорията, че светът се управлява от Кораб-майка... Простете, ама не съм съвсем съгласна.

Да, имаше проблеми с гласуването. Разбрах го, защото реших да пусна един глас. Не ми се беше случвало такова нещо, ма ей на, и аз доживях да гласувам за подобен формат. Пуснах си аз смс-чето и зачаках да получа потвърждение за получаването му. След половин час получих такова, ама ми казваше, че съобщението ми не е получено. Подозирам, че проблемът идва от пренатоварване на системата за гласуване. Също като на Нова година, когато се опитвате да се обадите на някой, ама не става. Техника. И тя се скапва.

Спечелването на Тома било нагласено. Моля ви! Същото щеше да се говори при всеки един победител. Нора - да бе, как не ги беше срам, Деница заслужаваше да спечели. Ясен - ами много ясно, те журито го пробутваха. Деница - направиха я победител, щото така.

А, честно казано, който и от четиримата да беше спечелил, щях да се радвам. Защото и четиримата успяват да пеят такъв начин, че публиката да им се радва. Няма значение кой как изглежда. Безсмислено е да се мятат обиди по отношение на външния вид. Не винаги той е от решаващо значение.

Не можем да се радваме. А има защо. Снощи се насладихме на един прекрасен концерт на няколко млади човека, които наистина се забавляват докато пеят. Всичко останало е излишен шум.

Няма коментари:

Публикуване на коментар