вторник, 24 юни 2008 г.

Чудните мостове

Неделя. Вариантите ми за почивка са два. Вариант първи: Оставам си в София и върша обичайните за неделя неща - дълго пиене на кафе, мързел, разходка и т.н. Вариант втори: Възползвам се от почти спонтанно възникналата идея в главата на един приятел и се махам далеч от градската действителност, асфалта и най-вече от ежедневието. Познайте какво направих.

В началото на пътуването, крайната ни цел ми беше напълно неизвестна. Знаех само, че трябва да съм с удобни обувки. Което изпълних. На няколко километра след Пловдив вече не успях да сдържа вродената си любознателност и започнах тактично да подпитвам накъде все пак сме се отправили. Когато разбрах, не можах да повярвам на ушите си - Чудните мостове.

Ще пропусна пътуването дотам и как леко се загубихме. Ще прескоча направо до разклонението, което ни отведе до Мостовете. И до невероятния превод, който са сътворили на тази невероятно красива природна забележителност.



Като стана дума за интересни табели, обърнете внимание как е обяснен пътя до санитарния възел.



Хайде стига вече с табелите. Тази последната се намира на паркинга, където оставихме колата и се заехме да покоряваме Чудните мостове. Въпросният паркинг е платен, но таксата е меко казано символична - левче за целия престой, без значение от продължителността му.

Първото ми впечатление бе - леле, колко е зелено! И имаше толкова много цветя!



В друг пост може да пусна още снимки на цвекета, че ако ги подхвана тук, няма да остане време да разкажа за нищо друго.

Пътечката до самите Чудни мостове е повече от приятна. Имаше само едно място, на което леко се запънах, но това беше заради собствените ми странни възприятия на действителността.



Има и мостче:



Както и импровизирано такова:



И много, много народ.



Веднъж долу, на човек не му остава нищо друго освен да гледа с широко отворени очи и да не забравя да диша. Зашеметяващо красиво е.



















Рекичката ми стана особено симпатична.







Природата си знае работата. Това се вижда от високо.



А тази я слагам просто защото е красиво.



Винаги съм казвала, че в Родопите се диша по-различно. По-леко. Има някаква магия. А след този ден, изпълнен с много зеленина, красота и великолепие, които изпълват цялото ти същество, наистина не ми се връщаше в градската джунгла. Беше невероятно. Страхотно. Починах си повече, отколкото за половин отпуска.

Няма коментари:

Публикуване на коментар