четвъртък, 28 август 2008 г.

Хороскоп

Никога не съм била фен на астрологията, хороскопите и всякакви подобни щуротевини. Някак си не мога да възприема идеята, че светът се дели на 12 основни групи и че характерът на хората вътре в тези групи е сходен, само защото са се родили в рамките на един месец.

Хороскопите са ми особено забавни. Юпитер ще ви помогне да стопите леда, обхванал отношенията ви с партньора. Упс. Ало, Телците! Ако си мислите, че отношенията ви с партньора са добри, жестоко се лъжете! Затова препоръчвам още със събуждането да направите всичко възможно, за да постигнете леденото състояние, за което иде реч. За да може още същия следобед да разтопите леда и отново да се гледате влюбено в очите. Съвсем отделен е въпросът, че е напълно възможно някой представител на зодията изобщо да няма половинка. Дали защото не ще или пък защото е в крехка детска възраст.

Тук се присещам да попитам нещо - хороскопите само за пълнолетни ли се пишат или само за тях важат? Че навсякъде ми говорят само и единствено за отношенията ми с половинката и какво се случва в службата.

Още един пример: Разположението на Марс днес е изключително благоприятно за развитието на кариерата ви. Ако продължавате да харчите, скоро ще останете без пукната пара. Ей сега я втасахме! Пък аз си мислех, че колкото повече харча, толкова повече забогатявам. Накъде върви тая Държава, бе? Но пък като се замисля - какво ще ми е? Без пари, ама пък с каква кариера... Мечта!

Очевидно днес работното ми време не е чак толкова добре уплътнено, след като се ровичкам по хороскопите. Обаче много исках да ви споделя какво вещаят звездите за моята скромна личност. Пардон, зодия.

И така. Ако вече сте срещнали любовта на живота си, то през целия ден ще летите из облаците и ще сте много щастливи. Необвързаните пък ще бъдат приятно изненадани от неочаквано запознанство с привлекателна личност.

Привлекателна личност. Добре звучи. Някак си многозначно. Личност. Харесвам личностите. Отличават се от масата. И от столовете. Това последното е малко тъпичко, ама толкова мога. И не само личност, а приятна. Това малко ми звучи като душевно красив, ама ще го преживея.

Сега остава да видя къде ще го срещна. Да се подготвя предварително, че да не взема да го изпусна. Няма да е в офиса. Тук ако е можело да срещна приятна личност, щях да съм я мернала за последната година и кусур. Няма да е и у нас. Там сме приятна личност до приятна личност, ама сме и двете от женски пол. Както обичаме да казваме - близки сме си, ама не чак толкова. Тази вечер няма да излизам, значи остана само едно място. Трамваят! Олеле, майко!Сега вече стана страшно. Като знам каква е наличността на мъжки екземпляри в седмицата, ми иде да се метна от ръба на най-близката черга. То вече и чергите станаха демоде, май ще се наложи да се мятам от нещо друго.

Трамвай - трамвай! Щом се налага, ще търпя. И после ще разказваме на внуците си как в маранята от естествени (и не чак толкова миризми) в трамвая Той е погледнал към отсрещния край на возилото е не е могъл да откъсне очите си от мен. А аз ще се въздишам и ще си спомням с умиление как съм го забелязала в промеждутъка от два мои опита да не се свлека в несвяст от липсата на годен за дишане въздух.

На работното си място не трябва да сте разсеяни, а да вършите всичко по вашия си стриктен и методичен начин. Пазете се от мошеници, които ще се опитат да ви изиграят.

Появи се нов играч. Мошеник. Хм. Ами сега? Ако взема да се объркам? И реша, че привлекателната личност е мошеник? Ще го отрежа като стой та гледай и после защо няма радост? Как ще има? Те хората ме предупредиха, а аз го режа. Или обратното. Да реша, че онази гад е приятната личност. Малиии. Ще стане страшно.Хем ще ме изиграят, хем няма да има после какво да разказвам на внуците. Ужас!

Ето затова не чета хороскопи. Обърквам се. Сега да търся ли прекрасната личност с поглед сред трамвайните несгоди? Или да се пазя от мошеника? То си стана абсолютна сапунена опера. Развръзката ще се разбере след 6546987 епизода. Ако не съм изплакала дотогава очите с от мъка по несрещнатата ми изгора.

Няма коментари:

Публикуване на коментар