петък, 11 юли 2008 г.

Митето

Днес е тъжен ден. След страшна агония и мъка за всички негови почитатели, днес, 11 Юли 2008, официално преставам да слушам Ретро Радио.

Това е радиото, в което работеха едни от най-големите професионалисти (според непрофесионалното ми мнение) в родния радио ефир. Елена Розберг (понастоящем в Z-Rock), Жоро Кушвалиев (сега във FM+), Динка Желязкова (mp3.bg). И последният оцелял - Димитър Павлов. Да, същото онова диване, дето води Това го знае всяко хлапе и Форт Бояр. Допреди време и 10те най. Но преди всичко, той е любимият водещ на Сутрешната програма на Ретро Радио.

До днес. Днес бе последното издание на Сутрешната.

Година и половина гледахме как едно страхотно радио се превръща в поредната станция, която не може да предложи нищо различно. Един по един, всичко водещи, които правеха Ретро радиото, което обичахме да слушаме, си тръгваха. И остана само Митето.

Митето, заради който сутрин се закотвям за честота 98.3 и не я напускам до 12 на обед. След което превключвам на друга станция.

Митето, който ме кара сутрин, докато пътувам в трамвая, да се хиля като идиот и хората да ме гледат странно.

Митето, който успява да ми оправи и най-зловещото настроение.

Митето, който удря всяка сутрин по един шамар на утрото.

Митето, на който днес му бе последната Сутршна програма.

Защото от 1 Август Ретро Радио вече ще е Радио 1 Рок. Обичам рок музиката. Обаче ме е яд. Яд ме е, че успяха за отрицателно време да унищожат едно радио, което заслужаваше да съществува. С много музика, която не можеше да се чуе никъде другаде. С водещи, които е истинско удоволствие да слушаш.

До днес. Радиото ще го има още няколко седмици, но аз вече не намирам причина да се спра на неговата честота.

Мите, страхотен си! Успяваш да заредиш всички, които те слушат с позитивно настроение. Няма да рева неща от сорта На кой ни оставяш и други подобни. Ефирът без теб ще бъде пуст, но пък ще имаме удоволствието да те гледаме на екран. Няма да се същото без Сутрешната, но ще оцелеем.

Благодаря. И успех!

Няма коментари:

Публикуване на коментар